Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi on netin ja somen myötä noussut markkinointitavaksi, jota jokaisen yrityksen kannattaa hyödyntää.

Kuluttajat etsivät tietoa tarvitsemistaan tuotteista ja palveluista netistä. Artikkelit, blogit, videot, kilpailut ja muu sisältö ohjaavat kuluttajan yrityksen digikanaviin.

Hyvin tehdyllä sisältömarkkinoinnilla on monta funktiota: sen avulla yritys saa uutta kauppaa, pitää huolta asiakaskunnastaan ja vahvistaa brändiään.

Viisarikivi-sisältömarkkinointi suunnittelee ja tuottaa yrityksesi monikanavaiseen viestintään aitoa ja laadukasta sisältöä sitouttamaan ja laajentamaan asiakaskuntaasi.

Viisarikivessä lähdetään liikkeelle jokaisen yrityksen yksilöllisistä tavoitteista ja palvelun sisältö räätälöidään niiden mukaiseksi.

Aiheesta lisää Viisan blogissa: Asiakas on sisältömarkkinoinnin lähtökohta